Спеціалізована реклама, яка націлена на певну аудиторію, називається таргетованою. Це поняття йде від англійського слова «мета», або target.
Даний варіант дозволяє більш точно розрахувати вплив рекламних зусиль, швидше домогтися результату. Для проведення подібних дій пропонуються послуги таргетолог Україна.
Поняття
Таргетолог є фахівцем з реклами. Вони в основному працює на соціальні мережі, розробляє і розміщує там рекламу.
Серед його можливостей варто виділити:
- Враховуються особливості сприйняття конкретної цільової аудиторії, який контент вона віддає перевагу: текстовий, візуальний, або поєднання різних варіантів.
- Визначає Віковий діапазон, стать, географічне розташування цільової аудиторії.
- Виходячи з визначення всіх параметрів, розробляє і розміщує рекламу.
- Проводить аналіз впливу на конкретну аудиторію, результативність переглядів і робить корективи.
Таку роботу може проводити таргетолог фрилансер, який отримує оплату за результати своєї діяльності, не вимагає введення в штат компанії, то дозволяє найбільш раціонально використовувати послуги фахівця.
Обов’язки
Насамперед тареготолог проводить дослідження, де вивчає, який продукт або послугу потрібно просувати в соціальних мережах, або для певної цільової аудиторії сайту. Він вивчає попередні рекламні кампанії, їх результати, ключові показники ефективності, що позначаються абревіатурою KPI. Цей параметр є чисельним вираженням доходів або збитків від попередніх витрат на рекламу.
Далі визначається цільова аудиторія і соціальна мережа, де планується запустити процес. Потрібно врахувати всі критерії подання контенту на конкретній платформі, особливості сприйняття аудиторії. Наприклад, в Instagram головним варіантом контенту є фотографії і короткі відео, а в Фейсбуці можна виставляти комплексні варіанти реклами. У будь-якому варіанті реклами, потрібні креативні рішення, здатні привернути і утримати увагу аудиторії.
Після запуску кампанії, таргетолог відстежує її проведення і підсумовує результати, за допомогою аналітики визначає дієвість процесу, наскільки витрати виправдали себе. Варто врахувати, що таргетолог зайнятий тільки цільової рекламою, він не створює і не просуває інший варіант контенту. Цим він відрізняється від фахівця SMM.