«Китайська» далеко не завжди означає «поганий». Для внутрішніх ринків у Китаї випускають по-справжньому якісні товари.
Та й для зовнішніх зараз намагаються: економіка піднялася і такої дешевої робочої сили більше немає. Їй на зміну приходять нові технології.
Це правильно і для мототранспорту. Мотоцикли LIFAN – цілком надійна техніка. Компанія була заснована в 1992 році і незабаром вибилася в лідери внутрішнього ринку. Сьогодні вона постачає і байки до Європи, зокрема Східної.
Переваги
LIFAN — це гарна якість. Технічне наповнення не порівняти з топовими мотоциклами на кшталт Hyundai, але на практиці це виражається лише в трохи більш дбайливому поводженні. Транспорт служить так само довго та правильно.
Зате ціна набагато доступніша. Це, мабуть, головний плюс LIFAN у порівнянні з конкурентами. Мотоцикли недорогі. Паливо витрачається економно, що робить покупку вигіднішою. При їзді бездоріжжям LIFAN споживає дещо більше, але в цілому апетити дуже скромні. У наші складні часи — саме те.
Ергономіка продумана, сидіти зручно. Сідло здебільшого розраховане на двох, хоча моделі на одного теж є у продажу. З інших плюсів потрібно відзначити потужну оптику, продумані дзеркала та надійну гальмівну систему.
Особливості
У Китаї діє обмеження попри всі мотоцикли. Вони можуть перевищувати певний поріг. Занадто потужні (об’єм двигуна понад 250 кубічних сантиметрів) байки просто заборонені. Тож спортивних моделей в асортименті не знайдеться. Тільки напівспортивні, що випускаються для європейських ринків та заборонені всередині країни.
Вага транспорту рідко перевищує 150 кілограмів. Разом з потужністю та дешевизною це робить мотоцикл ідеальним варіантом для новачків. З легким мотоциклом впоратися простіше, низька потужність не дозволить розвинути небезпечну для недосвідченого мотоцикліста швидкість. А у разі аварії можна легко відновити ваш LIFAN чи купити новий.
Види
Дорожні мотоцикли призначені для міських вулиць та шосе. На ґрунтовки на них краще не виїжджати, про повне бездоріжжя і говорити нема чого.
Класичний. Універсальний мотоцикл, що підходить для більшості випадків. Найкращий варіант для новачка.
Напівспорт. Швидкий та хижий. Розвиває максимальну зі всіх дітищ LIFAN швидкість.
круїзер. Справжній стаєр від світу мотоциклів. Призначений для довгих дистанцій та подорожей, через що особливо комфортний. Швидкість нижча, але тут вона не дуже потрібна.
Чоппер. Подовжений байк, який чудово почувається на прямих дорогах. Виглядає трохи ретро.
Різновидів позашляховиків LIFAN лише два. Така техніка спокійно подолає болота, піски і будь-що.
Ендуро. Універсальний байк, що показує непогані результати на дорогах. Але лише за їх відсутності він повноцінно розкривається. Вибір туристів та мешканців заміських селищ.
Кросовий. Потужний і неймовірно прохідний. Їздити на ньому можна лише на обладнаних трасах.